Lamellen online bestellen
Via de website zonwering-lamellen.nl kunt u eenvoudig en snel online lamellen bestellen. Voor vragen tijdens uw bestelling staat onze klantenservice voor u klaar om u snel en adequaat te ondersteunen bij uw vragen.
Alles uitklappen | Alles inklappen
Lamellen gordijnen
Wij kunnen de kwaliteit van onze lamellen gordijnen garanderen tot een breedte van 500 cm. De maximale hoogte voor de lamellen is 400 cm.
Bedankt voor uw feedback
Bestellen
Bestellen bij BSL Raambekleding kan 24 uur per dag, 7 dagen per week.
Bestellen via BSL Raambekleding is heel eenvoudig:
- Ga naar het product van uw keuze.
- Kies een kleur voor het product.
- Voer uw gewenste afmetingen in, kies de bedieningszijde en kies uw gewenste type uitvoering.
- Klik op de knop "Nu Kopen".
- Zodra alle producten in uw mandje staan, gaat u verder en voert u uw gegevens in.
- Controleer uw bestelling nog eens goed, en betaal via uw gewenste betaalmethode.
- Uw bestelling wordt z.s.m. door ons in behandeling genomen.
Mandje
Heeft u alle artikelen van uw keuze in het winkelmandje geplaatst, dan kunt u in het overzicht van uw mandje de inhoud controleren. Hier kunt u desgewenst nog het aantal artikelen wijzigen.
Bent u klaar met winkelen? Dan vult u uw adres- en bezorggegevens in, benodigd voor het afleveren van uw bestelling.
Klik daarna op de knop “Afrekenen”.
Bestelling controleren / Betaalwijze kiezen
Controleer nogmaals uw bestelling, kloppen alle afmetingen en instellingen zoals u die heeft opgegeven?
Vervolgens kiest u op welke manier u wenst te betalen: met iDEAL, Bancontact, PayPal of AfterPay.
Betalen
Heeft u gekozen om te betalen via iDEAL, Bancontact, PayPal of AfterPay, dan wordt u doorgestuurd naar het betaalsysteem van onze partner Buckaroo. Volg de aanwijzingen op uw beeldscherm.
Bedankt voor uw feedback
In uw bevestigings e-mail staan de gegevens uit uw bestelling. Deze e-mail wordt binnen 15 minuten verzonden na het plaatsen van uw bestelling. Klik op "E-mails bijwerken" of F5 op uw toetsenbord om de nieuwe e-mails in uw e-mailbox te ontvangen. Na ontvangst van de betaling zullen wij over gaan tot verzending van uw bestelling.
Bedankt voor uw feedback
Wilt u een bestelling annuleren of wijzigen? Uw bestelde producten worden speciaal voor u op maat gemaakt, aan de hand van de door u opgegeven afmetingen en instellingen. Zodra uw bestelling is ingevoerd in ons opdracht-systeem kunt u uw bestelling niet meer annuleren of wijzigen. Voor op maat gemaakte producten is het standaard herroepingsrecht niet van toepassing (zie ook art. 8.2.a van de Algemene Voorwaarden Thuiswinkel).
Bedankt voor uw feedback
Het herroepingsrecht is niet van toepassing voor op maat gemaakte producten aan de hand van de door u opgegeven specificaties en wensen. Alle producten worden door ons speciaal voor u op maat gemaakt, wettelijk kunt u op maat gemaakte producten niet retourneren onder het herroepingsrecht.
Bedankt voor uw feedback
Bezorgen
Alle zendingen naar Nederland worden gratis bezorgd.
Voor zendingen naar België berekenen wij €35,- verzendkosten.
Bedankt voor uw feedback
De meeste bestellingen worden binnen 3 werkdagen bij u thuisbezorgd. Als u uw bestelling plaatst op vrijdag of zaterdag, dan nemen wij deze op maandag in productie. U ontvangt uw bestelling dan op dinsdag.
Sommige producten hebben een levertijd van 10 werkdagen, dit staat altijd vermeld op de pagina en/of bij de kleur. Bestellingen met meerdere producten met verschillende levertijden worden gecombineerd verzonden met het product met de langste leverijd, tenzij anders overeengekomen.
Bedankt voor uw feedback
Tijdens de verwerking van uw bestelling houden we u doormiddel van e-mails op de hoogte. De voortgang van uw bestelling kunt u ook volgen via de klantenservice pagina. Hier kunt u ook de e-mail instellingen controleren voor de status-updates die we u toesturen vanaf het moment van uw bestelling tot aan de aflevering bij u voor de deur.
Bedankt voor uw feedback
Wanneer een pakket door Trans-Mission niet bij u of de geadresseerde afgeleverd kan worden, dan ontvangt u een niet-thuis-kaart in de brievenbus. Met de gegevens op deze kaart kunt u contact opnemen met Trans-Mission om een persoonlijke afspraak te maken voor een geschikt bezorgmoment dat u wel thuis bent.
Bedankt voor uw feedback
Betalen
iDEAL - De gemakkelijkste is vooraf via iDEAL te betalen. iDEAL is beschikbaar voor alle klanten van de volgende banken: ABN Amro, ASN Bank, bunq, ING, Knab, Moneyou, Rabobank, RegioBank, SNS Bank, Triodos Bank en Van Lanschot.
PayPal - Online en direct betalen met uw PayPal account. Ook kunt u zonder zich te registreren met uw creditcard via PayPal betalen.
Creditcard - U kunt via PayPal betalen met uw creditcard, zonder zich te hoeven registreren.
AfterPay - Sommige bestellingen komen in aanmerking voor de mogelijkheid om achteraf te betalen. U geniet dan een betalingstermijn van 14 dagen. U kunt dan zelf kiezen welke methode van betalen u wilt gebruiken om achteraf te betalen.
AfterPay voert voor BSL Raambekleding het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat u een betaaloverzicht van AfterPay ontvangt per e-mail. In de online omgeving My AfterPay kunt u uw betaaloverzichten vanaf uw computer of tablet beheren. AfterPay houdt u op de hoogte via e-mail wanneer er een betaaloverzicht voor u klaar staat. Ter goedkeuring van uw verzoek om achteraf te betalen voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in zijn privacy statement. Mocht onverhoopt uw verzoek tot betaling met AfterPay niet geautoriseerd worden, dan kunt u natuurlijk uw bestelling betalen met een andere betaalmethode. U kunt voor vragen altijd contact opnemen met AfterPay. Voor meer informatie verwijzen wij u door naar AfterPay.
Bedankt voor uw feedback
Bancontact - Online en direct betalen met de Bancontact kaart.
PayPal - Online en direct betalen met uw PayPal account. Ook kunt u zonder zich te registreren met uw creditcard via PayPal betalen.
Creditcard - U kunt via PayPal betalen met uw creditcard, zonder zich te hoeven registreren.
AfterPay - Sommige bestellingen komen in aanmerking voor de mogelijkheid om achteraf te betalen. U geniet dan een betalingstermijn van 14 dagen. U kunt dan zelf kiezen welke methode van betalen u wilt gebruiken om achteraf te betalen.
AfterPay voert voor BSL Raambekleding het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat u een betaaloverzicht van AfterPay ontvangt per e-mail. In de online omgeving My AfterPay kunt u uw betaaloverzichten vanaf uw computer of tablet beheren. AfterPay houdt u op de hoogte via e-mail wanneer er een betaaloverzicht voor u klaar staat. Ter goedkeuring van uw verzoek om achteraf te betalen voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in zijn
privacy statement. Mocht onverhoopt uw verzoek tot betaling met AfterPay niet geautoriseerd worden, dan kunt u natuurlijk uw bestelling betalen met een andere betaalmethode. U kunt voor vragen altijd contact opnemen met AfterPay. Voor meer informatie verwijzen wij u door naar
AfterPay.
Bedankt voor uw feedback
Al uw gegevens worden vertrouwelijk en beveiligd opgeslagen op onze beveiligde server. Zonwering-lamellen.nl houdt zich aan de Wet Bescherming Persoonsgegevens (WBP).
Het College Bescherming Persoonsgegevens (CBP) ziet er persoonlijk op toe dat persoonsgegevens zorgvuldig worden gebruikt en uw privacy ook in de toekomst gewaarborgd blijft.
Bedankt voor uw feedback
Klachten
Als u vragen of klachten heeft over de door u bestelde producten, onze dienstverlening of als u ons graag om een andere reden wilt spreken. Dan kunt u ons bereiken via:
Telefoon: +31 (0)10 5 121 767
Email: info@bsl-raambekleding.nl
Contact formulier: https://www.bsl-raambekleding.nl/contact
Klachten die we via bovengenoemde manieren ontvangen, worden door ons binnen 14 dagen beantwoord. Als de behandeling van uw klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt, wordt door ons binnen de termijn van 14 dagen geantwoord met een bericht van ontvangst en een indicatie wanneer de consument een uitgebreider antwoord kan verwachten.
Geschillencommissie Thuiswinkel
Mocht u het niet eens zijn met de manier waarop wij uw klacht hebben opgelost, dan kunt u uw klacht of geschil indienen bij de Geschillencommissie Thuiswinkel. Dit is mogelijk via de website van de geschillencommissie op
www.sgc.nl.
Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform op
ec.europa.eu/consumers/odr.
Bedankt voor uw feedback
Het product is beschadigd aangekomen
We leveren u kostenloos een nieuw lamellen gordijn. Neemt u alstublieft contact met ons op, voor verdere instructies. Met de levering van het nieuwe product ontvangt u ook een retoursopdracht voor het terughalen van het beschadigde product.
Garantie en non-conformiteit
Op al onze leveringen en producten is de wettelijke garantie van toepassing. Dat wil zeggen dat u een product kunt verwachten wat datgene moet doen wat de u er in alle redelijkheid van mag verwachten.
Bedankt voor uw feedback
Reinigen
Kunststof lamellen zijn onderhoudsvriendelijk. Maak een sopje van water en een mild wasmiddel en sop ze goed in. Dit kan met een schoonmaakdoekje of 2 washandjes. Neem de lamellen vervolgens af met een vochtige doek. Laat dan de lamellen droog luchten, zo voorkomt u dat het kunststof statisch beladen wordt en drogen ze het mooist op.
Bedankt voor uw feedback
Stoffen lamellen zijn minder onderhoudsvriendelijk dan kunststof lamellen. U kunt de coating mogelijk beschadigen met een natte doek, dus raden wij aan de lamellen enkel af te stoffen met een zachte stoffer of met een stofzuiger met minimale zuigkrachten.
Bedankt voor uw feedback
Staat uw vraag er niet bij, dan kunt u altijd contact met ons opnemen.